Tuesday, November 20, 2007

STOYKOV SUDAH BERSEDIA MELAYANI NEGERI SEMBILAN

“Kita mesti menang. Kami mahukan kemenangan. Inilah peluang semua pemain untuk menunjukkan kemantapan ketika beraksi di depan penyokong sendiri”,jelasnya ketua jurulatiah pasukan Brunei DPMM FC ketika ditemui, pagi tadi.
Malam ini, pasukan Brunei DPMM FC akan meneruskan cabaran Liga Super dengan berdepan pasukan Negeri Sembilan NAZA di Stadium Negara Hassanal Bolkiah.
“Saya tidak tahu bagaimana keupayaan pasukan pelawat tetapi apa yang penting pasukan kita sudah bersedia untuk mencari kemenangan sulung mala ini”,ujar Stoykov.
Beliau dijangka akan mengekalkan formasi 3-5-2 bagaimanapun maseh mengharapkan penyerang sensasi Negara, Mohd. Shahrazen akan dapat beraski untuk digandingkan dengan penyerang dari Maldives, Ashfeeq dibahagian depan.
Sementara itu peluang pemain muda, Mouhdudi Kasmi yang tidak menyertai pasukan bertemu Perak kerana menduduki peperiksaan sabtu lalu dijangka akan menjadi percaturan bahagian tengah Stoykov malam ini.
“Mouhdudi merupakan pemain muda yang perlu digilap kerana mempunyai potensi yang baik. Saya sangat memerlukannya untuk memantapkan lagi di bahagian tengah ”,jelas jurulatih.

-Lakastah sama-sama kitani banjiri Stadium Negara Hassanal Bokiah, sokong team bola kitani- Sharp Target-

No comments: